האם ברצונך להתנתק?

אימייל לאיפוס סיסמה נשלח לכתובת האימייל של החשבון, אבל ייתכן שיקח מספר דקות עד שיופיע בתיבת הדואר הנכנס. נא להמתין 10 דקות לפני נסיון נוסף לאיפוס הסיסמה.

שאלות נפוצות – עזרה

image kare

אתם יכולים לרכוש פריטים ישירות דרך האתר שלנו באמצעות כרטיס אשראי, Google Pay או Apple Pay

ניתן לאסוף מוצרים שנרכשו באופן עצמאי מהמחסן שלנו ברח' משה לוי 11, ראשון לציון.
[נא להודיע ​​לנו על הגעתכם בטלפון 058-7997571]

כן, אנו מציעים שירותי משלוחים עד פתח ביתך. עלות המשלוח תלויה ב:

* גודל המוצרים
* האם צריך להרכיב את המוצרים אצלכם בבית
* אם נדרשים שירותי הנפה לרהיטים גדולים

אנו שואפים לספק מוצרים במהירות האפשרית.
עם זאת, שים לב שייתכנו עיכובים שאינם בשליטתנו.

כן, אתם יכולים להחזיר כל מוצר תוך 14 יום מהמשלוח, בתנאי:

המוצר נמצא באריזתו המקורית
לא נעשה שימוש במוצר
עלויות משלוח חזרה הינן על חשבון הלקוח.

כן, אנו מציעים שירות הרכבה לנוחיותך. שירות זה זמין ללא עלות נוספת.

אם המוצר שלך מגיע פגום, אנא פנו מיד לשירות הלקוחות שלנו. אנו נפעל לפתור את הבעיה בהקדם.

לאחר עיבוד ההזמנה שלך, תקבל אימייל עם פרטי מעקב. אם יש לך שאלות נוספות, אנא צור קשר עם צוות התמיכה שלנו.

אנו מכבדים תשלומים באמצעות:

כרטיסי אשראי
Google Pay
Apple Pay

כן! על ידי הרשמה למועדון החברים של KARE ISRAEL, תיהנו מהנחות בלעדיות, גישה מוקדמת לקולקציות חדשות ועוד.

נכון לעכשיו, אנו מציעים משלוחים רק בתוך ישראל.

צוות המשלוחים שלנו ייצור איתך קשר לתיאום זמן אספקה ​​שיתאים לך.

כן, רבים מהמוצרים שלנו מגיעים עם אחריות. אנא בדקו את פרטי המוצר או פנו אלינו לקבלת מידע ספציפי לגבי אחריות.

בשלב זה, אנו לא מציעים התאמה אישית. עם זאת, אנו מציעים מגוון רחב של סגנונות שיתאימו להעדפותיך.

he en
דילוג לתוכן